Featured
Table of Contents
Haal de spijker eruit. Verlaat de close-up, klik dan op de rechterkant van het kastdeurtje en Nicole maakt het open. Haal een sleutel uit het kastje en bekijk hem in je inventaris van dichtbij. wenskaarten verkopen. Draai de sleutel om en je ziet dat er een houten sleutelhanger met een nummer aan hangt
Haal alle sleutels uit het kastje. Hang ze dan in de juiste genummerde volgorde terug aan de haakjes, van links naar rechts, te beginnen bij de bovenste rij - rouwkaarten. Hang ook de sleutelhanger van de heksenpop op, aan haakje nummer 9.Je ziet nu dat er twee labels zijn waar een rode pijl op staat: label 2 en label 9
Loop naar de koelkast en bekijk het hangslot van dichtbij. Draai de code op 1 9 1 4, van onder naar boven en het slot gaat open. Verlaat de close-up, haal dan het slot eraf en maak de koelkast open. Pak de sleutels (keys) van het bovenste plankje. Sluit de koelkast en Nicole hangt zelf het hangslot weer eraan.
Ga naar het spookhuis. Hier tref je Dick Parry - wenskaarten winkel. Hij heeft er genoeg van om in het pretpark rond te hangen. Hij is duidelijk van mening dat Nicole hysterisch doet en de boel overdrijft en dat hier helemaal niets te vinden is. Hij vindt dat ze zich maar weer moeten concentreren op het onderzoek van het pakje
Nicole blijft alleen achter in het pretpark. Ga door het hekwerk van het spookhuis, naar de plek waar de wagentjes staan. Links van de kruiwagen, staat een metalen staaf (railing bar) tegen het toegangspoortje. Raap hem op. Bekijk de wagentjes van dichtbij. Bekijk bij het voorste (linker) wagentje de onderkant van dichtbij.
Bekijk de as van dichtbij en plaats hier het wiel dat je in de opslagruimte vond. artistieke wenskaarten. Nicole denkt dat je een pin de as moet zetten, zodat het wiel er tijdens de rit niet afvalt. Probeer de spijker van het sleutelkastje in de as te stoppen. Hij is te kort
Ga rechts van de entree de controlekamer in. In het linker raamkozijn zit een spijker. Haal hem met behulp van de metalen staaf die je bij het hek vond, eruit. De spijker (nail) is krom. Ga links van de entree de opslagruimte in. Bekijk de werkbank van dichtbij. Er is een bankschroef op bevestigd, waarvan de draaihendel verdwenen is.
Draai ��n keer aan de hendel om de bankschroef bijna dicht te maken. Zet dan de kromme spijker in de bankschroef en klik nogmaals op de hendel. Nu is de spijker recht. Klik op de hendel om de bankschroef losser te maken en haal dan de rechte spijker (nail) eruit.
Bekijk de onderkant en de as van het voorste wagentje van dichtbij en stop de rechte spijker in de as. gratis wenskaarten valentijn. Pak dan de hamer en sla de spijker krom, zodat hij er niet uit kan vallen en het wiel veilig vastzit. Ga naar de controlekamer van het spookhuis en bekijk het controlepaneel
Draai de sleutel om het rode lampje erboven gaat branden. Bekijk de routekaart van het ritje. De groene cirkeltjes komen overeen met de knoppen rechts op het paneel. Duw alle knoppen in en je ziet dat er meerdere rode lampjes boven de knoppen gaan branden of weer uit gaan. Knop S4 werkt niet.
Duw knop S2 en S3 in - Sobere Rouwkaarten. Alle rode lampjes branden en de wagentje beginnen te rijden. Op de routekaart kun je ze volgen en even later staan ze weer bij de ingang. Nicole zal een manier moeten vinden om de wagentjes op hun plek te houden, tot ze erin zit
Bekijk dan de onderkant links van het aangezette wiel van dichtbij. Je ziet onder het wagentje twee metalen wieltjes - Webshop Rouwkaarten - Wenskaartenshop. Bekijk ze. De metalen wieltjes zorgen ervoor dat de stroom van de rails naar de aandrijving van het karretje gaan. Dit moet je tijdelijk kunnen voorkomen. Ga links van de entree de opslagkamer in
Zet het gele stuk plastic dat je in de schiettent vond, in de bankschroef. Draai aan de hendel om het stuk plastic vast op zijn plek te houden. Gebruik de spijker van het sleutelkastje op het plastoc om er een gat in te maken. Draai weer aan de hendel om de bankschroef los te maken en haal het stuk plastic eruit.
Haal het touwtje uit je inventaris en bindt het vast aan het stuk plastic, zodat je nu een stuk plastic aan een touwtje (plastic tile with string) hebt. Ga weer naar de wagentjes en bekijk de onderkant van het voorste wagentje van dichtbij. grote wenskaarten kopen. Stop het plastic kaartje tussen de metalen wieltjes en de rails
Nicole hangt het touwtje over het wagentje. Ga naar de controlekamer. Draai aan de sleutel en alle rode lampjes branden weer. De stroom wordt naar de wagentjes gestuurd. Ga naar de wagentjes en bekijk het voorste wagentje van dichtbij. Klik op het rode touwtje dat over de voorkant hangt. Nicole stapt in en maakt een ritje door het spookhuis.
Deze is echter alleen bereid een patrouillewagen te sturen. Meer vindt hij niet nodig, omdat er nergens een lijk is en hij denkt dat er ook geen moord zal gebeuren. Loop naar de ingang van het pretpark en je ziet hoe een motorrijder arriveert. gratis wenskaarten versturen. Nicole houdt de man aan en fouilleert hem
Hij heet Archie Benson, is een delinquent die voorwaardelijk vrij is. Hij werkt voor de sloopfirma als bewaker van het terrein. Hij was even weg om bier te halen, want zijn baas houdt het bier en de sleutels van het spookhuis achter slot en grendel, vertelt hij. Nicole krijgt van Archie een paar muntjes voor de kijkers (tokens), in ruil voor de combinatie van het koelkasthangslot.
Bekijk de rechter kijker van dichtbij - zelf wenskaarten maken en afdrukken. Stop de muntjes in de kijker en trek aan de hendel. Klik daarna op het kijkgedeelte en Nicole merkt tot haar verbazing, dat iemand een nachtkijkvizier op de kijker heeft gemonteerd. Ze ziet door de kijker de metalen vaten, die aan het einde van het zijstraatje op elkaar staan gestapeld
Dit is een teken van de moordenaar! Loop naar het einde van het zijstraatje. Bekijk de vaten van dichtbij. Haal het blok hout uit je inventaris en plaats het voor de vaten op de grond. Pak de schop en klik ermee op het vat achter het houten blok. Nicole gebruikt de schop als hefboom en duwt de stapel vaten omver.
Kijk door de rechter kijker en Nicole ziet een oud fabrieksgebouw - Sobere Rouwkaarten. Ga de wachtruimte in en praat met Archie Benson. Hij vertelt dat het gebouw een verlaten energiecentrale is, die binnenkort ook wel gesloopt zal worden. Nicole gaat meteen op weg naar het gebouw. Bij het ogenschijnlijk verlaten gebouw staat een vrolijk gekleurde, oude minibus
Loop daarna naar de ingang van het gebouw. Loop het gebouw in. Als Nicole binnenstapt, activeert ze een gigantisch groot tandrad, dat langs het plafond schuift, tot boven een generator. Ook worden er laserstralen rondom het tandrad geactiveerd. Middenin de ruimte zie je de eerste (first) generator staan, waarboven het tandrad hangt.
Loop dan naar het achterste gedeelte van de ruimte, waar je de tweede (second) generator ziet. Nicole zegt dat ze via deze generator naar boven wil gaan om te kijken wat er aan de hand is (Wat schrijf je op de envelop van een verjaardagskaart?). Rechts van de tweede generator zie je een blauwe werkbank (workshop) bij de wand
Loop verder over de overloop naar rechts. Klim hier aan de linkerkant de ladder op naar het turbineplatform van de tweede generator. Boven aangekomen ziet Nicole dat op het platform van de eerste generator een vrouw ligt. Ze kan niet zien of de vrouw nog leeft. Het gigantische tandrad zakt een stukje naar beneden.
Nicole belt Dick Parry op, die belooft om meteen met het SWAT team en een arts terug te vliegen. Bekijk de situatie. Nicole kan niet naar de vrouw omdat die onder een laserstraal ligt. goedkope wenskaarten. Op de balk boven het grote tandrad komen de laserstralen bij elkaar in. Ook daar kan Nicole niet naar toe, omdat de laserstralen over de ladders en trappen lopen
Rechts ernaast ligt een draadkniptang (wire cutters) op de grond. Raap hem op. Verlaat dan de generator, door de trap af te gaan naar level 1.Je weet dat de deur naar de tweede verdieping geblokkeerd is. Links van die deur is een raam. Kruip erdoor naar buiten en Nicole staat hoog boven de grond op een richel.
Ze loopt over de richel tot ze niet verder kan. Klik daar op de pijp boven haar hoofd en ze gaat eraan hangen. Klik dan op het platform en ze schuift hand voor hand ernaartoe en laat zich op het platform vallen (grote wenskaarten a2). Klim de metalen ladder op en Nicole staat een verdieping hoger op een richel
Loop naar rechts (kaartenmolens). Je krijgt weer een bovenaanzicht te zien. Loop naar voren, tot bij het punt waar twee laserstralen bij elkaar komen. Hier zie je op de grond een stuk papier (sheet of paper) liggen. Raap het op en bestudeer beide zijdes van het papier. Aan de ene kant zie je het schema van de lasers en aan de andere kant het schema van een bom
De straal loopt, zoals je kunt zien, vanaf het controlekastje omhoog door het luik, zodat je niet naar de controlekast+bom boven het tandrad kunt gaan. Op het onderste deel van het schema zie je hoe je de laserstralen via de eerste verdieping kunt laten lopen. Maar jammer genoeg zit dan wel het turbinedeksel in de weg.
Bekijk de controlekast van de laserstralen van dichtbij. Je spel wordt nu automatisch opgeslagen. wenskaarten bedankt. Je ziet dat de knop nu op linksonder staat, waardoor de laserstraal omhoog gestuurd wordt. Je kunt hem dus nog niet zomaar een andere richting uitsturen, vanwege het turbinedeksel. De bom ontploft, als de cirkel van laserstralen doorbroken wordt
Loop over het gangpad naar achteren. Hier is de deur naar de eerste verdieping. Je hoeft dus niet via een raam terug. Ga erdoor en Nicole komt op de eerste verdieping uit, waar ze nu de deur open laat. Ga naar rechts en klim daar via de ladder naar de bovenkant van de generator.
Aan de onderkant zit hij vast met bouten. Gebruik je moersleutel om de bouten los te draaien. Zet dan de metalen staaf in het gat bovenin het deksel en draai het hele deksel negentig graden. Een laserstraal zou nu door het gat in het deksel moeten kunnen. Ga de ladder af, loop naar de deur en ga terug naar de tweede verdieping.
Draai de knop naar de bovenste stand (wenskaarten geboorte). De laserstralen worden via een andere route gestuurd en de weg naar de derde verdieping is vrij. Klim langs de metalen ladder die tegen de paal boven het controlekastje zit, omhoog. Duw het luik open en klim naar de derde verdieping. Loop over het gangpad naar achteren, dan naar links en tenslotte over de balk waar het tandrad aan vast zit (gantry).Loop naar het midden van de balk, naar de controlekast en bekijk die van dichtbij
Bekijk het deksel. Je ziet onderaan een groen knipperende lamp, bovenaan een witte kwiksensor (mercury sensor) en op de vier hoeken een schroef, waarmee het deksel vastzit. Haal de brandblusser uit je inventaris en gebruik hem op de kwiksensor. Dit koelt de sensor af, zodat je het deksel even veilig kunt aanraken.
Het zijn speciale schroeven, die je niet zomaar kunt losdraaien. Bekijk in je inventaris de schroevendraaier. wenskaarten leuven. Pak een van de speciale vijltjes en gebruik hem op de schroevendraaier. Gebruik alledrie de vijltjes, tot Nicole zegt dat het goed is en je een schroevendraaier met ronde kop (screwdriver with round tip) hebt
Als allevier de schroeven los zijn, gebruik je de schroevendraaier aan de rechterkant van het deksel om het deksel eraf te wippen. Uiteraard nadat je tussendoor steeds de kwiksensor koelt. Je ziet nu de binnenkant van het controlekastje. Je ziet nog steeds de groen knipperende lamp en de kwiksensor. Rechts zie je klokje dat ervoor zorgt dat het tandrad regelmatig een stukje verder naar beneden zakt.
Latest Posts
Franse Wenskaarten
Wenskaarten Nieuwjaar 2023
Vlaamse Wenskaarten